kompletní znění reklamačního řádu
Záruka se může týkat bytové, či nebytové jednotky a dále pak společných prostor domu, kde se jednotka nachází. Reklamační řád se rovněž vztahuje na součásti a příslušenství domu, včetně těch, které jsou umístěny mimo něj na funkčně souvisejících pozemcích.
Záruční doba trvá 24 měsíců. Začíná běžet dnem vkladu vlastnického práva k jednotce do příslušného katastru nemovitostí, resp. dnem zákonného vzniku společenství vlastníků jednotek. Výjimkou je záruční doba na silikonové a akrylátové tmely, zde je lhůta pro podávání reklamaci pouze 6 měsíců.
Na vady materiálu a provedení prací poskytnuté zhotovitelem nebo jeho dodavateli a na vady rozvodů technického zařízení budovy a mechanických systémů. Se zárukou nelze naopak počítat, pokud vady vznikly z důvodu nedodržení a neřízení se pokyny uvedenými v Reklamačním řádu či Manuálu k obsluze a údržbě bytové a nebytové jednotky.
V případě, že je reklamace oprávněna, dohodne se zhotovitel s vlastníkem na časovém harmonogramu k odstranění vady. Vlastník přitom musí zajistit zhotoviteli přístup do své jednotky, aby tak mohl vadu odstranit.
Vlastník reklamaci oznamuje vždy písemnou formou, a to doporučeným dopisem. Reklamaci adresuje na tento kontakt: Trigema Building a.s., Explora Business centre Jupiter, Bucharova 2641/14, 158 00, Praha 5. Další možností je poslat vše e-mailem na adresu reklamace@trigema.cz, nebo využít klientské sekce.
Nastane li situace, kdy vlastník neposkytne zhotoviteli nutnou součinnost zhotoviteli při posouzení oprávněnosti a následně při odstraňování reklamované vady (například tím, že do 60 kalendářních dnů od oznámení vady neumožní bez přístup do jednotky)nárok na odstranění vady tím zaniká.
Jedná se například o:
volejte
800 340 350
nebo nám tu
zanechte vzkaz
@ TRIGEMA, a.s. 2015-2024
Podmínky a prohlášení / Ochrana osobních údajů
Design Re-Hab / Creative boutique s.r.o.
Realizace a provoz Nux s.r.o.